Emojoint Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 Who is the most special person you look up to in your life mine is my father shawn xD
SaveRockMixpop Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 Kwl too bad I really don't have someone special like that. O_o
Gaia Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 The only girl I've ever loved was born with roses in her eyes, but then they buried her alive one evening in 1945.
endofgreen15 Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Aww thanks jason my lovely son of mine bahahahaha. And Mine would have to be mine Friend Addi :3
Guest Phoebe Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Mine would be God, because that mother fucker don't let you down.
WasteOfMind Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 My bro Judah. He's an awesome sibling, especially since he's older than me. :]
WasteOfMind Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Mine would be God, because that mother fucker don't let you down. Props too you. :]
XxPocketSizedEmoVampirexX Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 um I have no idea D: Maybe my imagination cuz it can come up wiv wateva I want and think wateva I want...-sigh- idk
Lonely-outcast Posted December 7, 2012 Posted December 7, 2012 Use to be my ex heather but she left me for a friend of mine and I found out she did...Things.....Behind my back ._. So I guess my friends Josiah and Kameron >.< Kameron more though cause I knew him all my life and he never lets me down
XxRainbowzLoverxX Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Many people have hurt me so fucking bad and I won't vea forget it. I used to think they cared 'bout me but no,if I trst someone,at the end I get hurt and yea. Nowadays there's almost no on who you can really trust. The person who are special to me are.: - Tyler ♥♥ - Cloé ♥♥ - Coco (and the most part of my family) Real friends something you need to care about,if you let it go,it nver won't come back. It's like this shitty love.
No Name Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 Nobody I've never met a guy who's always been there for me my "friends" hav backstabbed me and my family aren't ever there I'm lonely I need a friend :c. Teehee I sound like a loner.............cuz I am one c:
Guest Posted December 11, 2012 Posted December 11, 2012 (edited) The only girl I've ever loved was born with roses in her eyes, but then they buried her alive one evening in 1945. With just her sister at her side? Edited December 11, 2012 by Mochi
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now